7 Temmuz 2011 Perşembe

İki Kurbağa

Kurbağalardan biri bir traktörün açtığı teker izinin dibinde zıplayıp durmaktadır.
Öbürü onu orada görür ve aşağıya seslenir:
 'Hey, aşağıda ne yapıyorsun sen? Yukarısı çok daha iyi; daha çok yiyecek var burada.'


Öbür kurbağa yukarı bakar. 'Buradan çıkamıyorum ki!' 'Sana yardım edeyim.' der ikinci kurbağa.
'Hayır, git başımdan. Ben iyiyim. Burada bana yetecek kadar yiyecek var.'
Peki öyleyse!' der ikinci kurbağa. 'Ama burada araştıracak, gezinecek çok daha fazla yer var.'
'İhtiyacım olduğu kadar yere burada sahibim ben.‘
 'Peki öbür kurbağalarla tanışmaya ne dersin?'
'Bazen buraya iniyorlar, olmazsa oradaki arkadaşlarıma seslenebilirim.'
İkinci kurbağa, kurbağa usulü iç geçirir ve zıplaya zıplaya gider.
 Ertesi gün, birinci kurbağanın, yanında zıpladığını görünce şaşırır.
'Hey!' diye bağırır. 'Aşağıda şu teker izinde kalıyorsun sanıyordum. Ne oldu?'
'Bir kamyon geliyordu da..'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder